Włącz obsługę Java Script w swojej przeglądarce aby strona wyświetlała się poprawnie.
Obowiązki InformacyjneRegulaminTransportInformacje o salonieCzęste pytaniaRatyWspółpracaKontaktLogowanie
Masz pytanie? tel. 787-620-511
TWÓJ KOSZYK:

Częste pytania

Czy ceny na stronie są netto czy brutto?

Wszystkie ceny podane na naszych stronach są cenami z VAT (brutto).

Ile kosztuje transport?

W dziale transport znajduje się cennik z podziałem na lokalizacje.

Jak długo trwa dostawa od momentu złożenia zamówienia?

Po wpłaceniu zaliczki na konto, realizujemy zamówienie przeciętnie od 7 do (w przypadku niektórych mebli drewnianych) 80 dni w zależności od regionu Polski, od asortymentu mebli i stanów magazynowych. Termin ustala konsultant.

Co się dzieje z moimi danymi adresowymi?

Prowadzimy politykę prywatności naszych klientów. Dane wykorzystujemy do prowadzenia korespodencji i realizacji zamówień. Nie udzielamy Państwa danych osobowych osobom trzecim!

Jak się kontaktować ze sklepem ze sklepem Ordom?

Jeżeli mają Państwo sugestie, pytania, uwagi prosimy o kontakt telefoniczny tel/fax (42) 684 73 44 lub przesłać e-mailem: ordom@autograf.pl

Kiedy wpłacam zaliczke?

Dopiero po potwierdzeniu przez konsultanta zamówienia.

Co powinnam/powinienem zrobić przed zamówieniem mebli?

Zapoznać się z regulaminem strony.

Jak wygląda sprawa gwarancji i reklamacji?

Reklamacje rozpatrywane zgodnie z obowiązującą ustawą.

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując używanie tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookie.
Zaakceptuj i zamknij.