Włącz obsługę Java Script w swojej przeglądarce aby strona wyświetlała się poprawnie.
Obowiązki InformacyjneRegulaminTransportInformacje o salonieCzęste pytaniaRatyWspółpracaKontaktLogowanie
Masz pytanie? tel. 606-218-963
TWÓJ KOSZYK:

Częste pytania

Czy ceny na stronie są netto czy brutto?

Wszystkie ceny podane na naszych stronach są cenami z VAT (brutto).

Ile kosztuje transport?

Należy zapoznać się z cennikiem w dziale transport Dział Transportu

Jak długo trwa dostawa od momentu złożenia zamówienia?

Termin kompletowania do wysyłki jest podany przy każdym meblu po prawej stronie. Po zakończeniu kompletowania asortymentu, konsultant ustala termin dostawy do klienta.

Co się dzieje z moimi danymi adresowymi?

Prowadzimy politykę prywatności naszych klientów. Dane wykorzystujemy do prowadzenia korespodencji i realizacji zamówień. Nie udzielamy Państwa danych osobowych osobom trzecim! Obiwiązki Informacyjne - RODO

Jak się kontaktować ze sklepem ze sklepem Ordom?

Jeżeli mają Państwo sugestie, pytania, uwagi prosimy o kontakt telefoniczny 787-620-511 lub na adres e-mail ordomsklep@gmail.com.

Jak wygląda proces zamówienia / sprzedaży ?

  1. Należy dodać interesujące nas pozycje do koszyka.
  2.  Kliknąć na ikonkę koszyk a następnie zarejesrować się lub zamówić jako gość.
  3. Wypełnić formularz zamówienia i wybrać lokalizację dostawy.
  4. Odebrać e-mail z numerem zamówienia.
  5. Poczekać na potwierdzenie zamówienia od konsultanta telefonicznie lub e-mail.
  6. Po otrzymaniu e-maila z danymi do wpłaty, dokonać płatności. W przypadku zamówienia jest to 20% wartości zamówienia . W przypadku sprzedaży jest to 100 %. Na terenie miasta Łodzi płatności można dokonać na miejscu w domu.
  7. Po zaksięgowaniu wpłaty w przypadku sprzadaży mebel wysyłany jest do klienta.
  8. Po zaksięgowaniu wpłaty w przypadku zamówienia z terminem realizacji otrzymujemy e-mail z potwierdzeniem wpłaty a następnie czekamy na dostawę mebli na magazyn ORDOM.
  9. Po zakończeniu kompletowania zamówienia wysyłamy informację z prośbą o dopłatę na konto. Przy dostawie na terenie Łodzi można dokonać płatności na miejscu w domu.

Co powinnam/powinienem zrobić przed zamówieniem mebli?

Zapoznać się z regulaminem strony.

Jak wygląda sprawa gwarancji i reklamacji?

Reklamacje są przyjmowane na miejscu w salonie w pon-pt 10.00-17.00. Na adres e-mail reklamacje@ordom.pl. 
Cała procedura reklamacji opiera się na ustawie.

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując używanie tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookie.
Zaakceptuj i zamknij.