Czy ceny na stronie są netto czy brutto?
Wszystkie ceny podane na naszych stronach są cenami z VAT (brutto).
Ile kosztuje transport?
Należy zapoznać się z cennikiem w dziale transport Dział Transportu
Jak długo trwa dostawa od momentu złożenia zamówienia?
Termin kompletowania do wysyłki jest podany przy każdym meblu po prawej stronie. Po zakończeniu kompletowania asortymentu, konsultant ustala termin dostawy do klienta.
Co się dzieje z moimi danymi adresowymi?
Prowadzimy politykę prywatności naszych klientów. Dane wykorzystujemy do prowadzenia korespodencji i realizacji zamówień. Nie udzielamy Państwa danych osobowych osobom trzecim! Obiwiązki Informacyjne - RODO
Jak się kontaktować ze sklepem ze sklepem Ordom?
Jeżeli mają Państwo sugestie, pytania, uwagi prosimy o kontakt telefoniczny 787-620-511 lub na adres e-mail ordomsklep@gmail.com.
Jak wygląda proces zamówienia / sprzedaży ?
Co powinnam/powinienem zrobić przed zamówieniem mebli?
Zapoznać się z regulaminem strony.
Jak wygląda sprawa gwarancji i reklamacji?
Reklamacje są przyjmowane na miejscu w salonie w pon-pt 10.00-17.00. Na adres e-mail reklamacje@ordom.pl.
Cała procedura reklamacji opiera się na ustawie.