Włącz obsługę Java Script w swojej przeglądarce aby strona wyświetlała się poprawnie.

Obowiązki informacyjne

Szanowni Państwo

W związku z obowiązywaniem ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informujemy, że:

Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest „ORDOM” R. Karasiński i Wspólnicy Spółka Jawna z siedzibą w Łodzi przy ulicy Milionowej 55. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w następujących celach:

  • w związku z wykonaniem umowy sprzedaży, świadczenia usług transportowych lub zleceniem przygotowania oferty sprzedaży - na podstawie art. 6 ust 1 lit. b, RODO.
  • związanych z prowadzeniem marketingu bezpośredniego czyli kontaktowaniem się aby przekazać aktualne informacje o ofertach w zakresie sprzedaży wyrobów, co należy uznać za prawnie uzasadniony interes administratora - na podstawie art. 6 ust 1 lit. f RODO.w związku z wykonaniem umowy sprzedaży lub zleceniem przygotowania oferty sprzedaży - na podstawie art. 6 ust 1 lit. b, RODO.
  • związanych z dochodzeniem roszczeń lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą wykonania umowy z zawartej ze spółką w oparciu o prawnie uzasadniony interes spółki polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi - na podstawie na podstawie art. 6 ust 1 lit. f RODO.

W sprawie przetwarzania danych osobowych można się kontaktować na adres e-mail: zamowienia@ordom.pl

2. Zebrane dane będą udostępnianie: do biura rachunkowego, podmiotom świadczącym usług IT oraz innym podmiotom na podstawie przepisów prawa lub podmiotom, z którymi spółka zawarła umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych.

3. W związku z przetwarzaniem danych ma Pani/Pan prawo:

  • do sprostowania przetwarzanych danych osobowych,
  • do usunięcia/ prawo do bycia zapomnianym/ lub ograniczenia przetwarzania danych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do organu nadzoru – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Wyżej wskazane uprawnienia można realizować za pośrednictwem poczty e-mail: zamowienia@ordom.pl, listem zwykłym na adres siedziby spółki wskazany wyżej.

4. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do wykonania umowy/przygotowania oferty, na czas przechowywania dokumentów dla celów księgowo-podatkowych, do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami nie dłużej niż 10 lat, w wypadku zgody na przetwarzanie danych do czasu wycofania zgody.

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując używanie tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookie.

Rozumiem, zamknij.