Czy ceny na stronie są netto czy brutto?
Wszystkie ceny podane na naszych stronach są cenami z VAT (brutto).
Ile kosztuje transport?
Jak długo trwa dostawa od momentu złożenia zamówienia?
Termin kompletowania do wysyłki jest podany przy każdym meblu po prawej stronie. Po zakończeniu kompletowania asortymentu, konsultant ustala termin dostawy do klienta.
Co się dzieje z moimi danymi adresowymi?
Prowadzimy politykę prywatności naszych klientów. Dane wykorzystujemy do prowadzenia korespodencji i realizacji zamówień. Nie udzielamy Państwa danych osobowych osobom trzecim!
Obiwiązki Informacyjne - RODO
Jak się kontaktować ze sklepem ze sklepem Ordom?
Jak wygląda proces zamówienia / sprzedaży?
- Należy dodać interesujące nas pozycje do koszyka.
- Kliknąć na ikonkę koszyk a następnie zarejesrować się lub zamówić jako gość.
- Wypełnić formularz zamówienia i wybrać lokalizację dostawy.
- Odebrać e-mail z numerem zamówienia.
- Poczekać na potwierdzenie zamówienia od konsultanta telefonicznie lub e-mail.
- Po otrzymaniu e-maila z danymi do wpłaty, dokonać płatności. W przypadku zamówienia jest to 20% wartości zamówienia. W przypadku sprzedaży jest to 100 %. Na terenie miasta Łodzi płatności można dokonać na miejscu w domu.
- Po zaksięgowaniu wpłaty w przypadku sprzadaży mebel wysyłany jest do klienta.
- Po zaksięgowaniu wpłaty w przypadku zamówienia z terminem realizacji otrzymujemy e-mail z potwierdzeniem wpłaty a następnie czekamy na dostawę mebli na magazyn ORDOM.
- Po zakończeniu kompletowania zamówienia wysyłamy informację z prośbą o dopłatę na konto. Przy dostawie na terenie Łodzi można dokonać płatności na miejscu w domu.
Co powinnam/powinienem zrobić przed zamówieniem mebli?
Zapoznać się z regulaminem strony.
Jak wygląda sprawa gwarancji i reklamacji?
Reklamacje są przyjmowane na miejscu w salonie w pon-pt 10.00-17.00. Na adres e-mail
reklamacje@ordom.pl. Cała procedura reklamacji opiera się na ustawie.